Clinique, Maybelline, BrushArt, Curaprox - review

Нови продукти в моята колекция! Ще ви разкрия начините за използване на един страхотен продукт на марката Clinique, както и на още няколко продукта.
Всички продукти, споменати в тази статия, са поръчани от Enzo.bg !


Ето малко информация за продукта, преди да напиша мнението си:

Take The Day Off™ Cleansing Balm
Skin Types: All
Lightweight makeup remover quickly dissolves tenacious eye and face makeups, sunscreens. Transforms from a solid balm into a silky oil upon application. Cleans thoroughly, rinses off completely. Gently helps remove the stress of pollution so skin looks younger, longer. Non-greasy. Non-drying. Ophthalmologist Tested. For all skin types.
How to Use

- Use fingertips to massage balm over dry skin.
- Rinse well with warm water. Pat dry.

Както е написано, този продукт е балсам в кутия, която много прилича на кутия за крем. Консистенцията ми прилича на тази на течен вазелин. Няма остра миризма и се нанася много добре, не е лепкав. От известно време го използвам и съм много доволна. Спестява много усилия от премахването на грим. Пестелив е , не ви е нужно голямо количество, за да изчистите цялото си лице.

Начин на използване:
- на сухо лице, с грим (включително и очен такъв: спирала и сенки за очи) вземете с пръсти от балсама и директно започнете да масажирате лицето. Грима от очите се "разтапя" мигновено. Гледката в огледалото не е приятна в този момент, но резултата ще бъде страхотен след това. :)
- може да вземете още от продукта, за да сте сигурни, че целия грим се е разтекъл вече.
- (това ,което аз правя) след това, вземете обикновена мокра кърпа и избършете лицето и очите.
- аз лично минавам и с тампонче мицеларна вода, за да съм сигурна, че няма остатъци.
- изплакнете и попийте с потупкващи движения и Готово!

Този балсам е за всякакъв тип кожа и не дразни прекалено сухата кожа, както и не омазнява мазната кожа. Аз лично съм много доволна от продукта и ще продължи да е част от премахването ми на грим.



Други няколко продукта, които поръчах са :
- Очна линия на Maybelline в кафяв цвят. Страхотна е и не се размазва, стои много естествено, особено за хора с кафяви или тъмни очи. Много съм доволна от качеството. Определено замести черната очна линия! Използвам я с четката, което идва в опаковката. Много функционална и върши страхотна работа. Препоръчвам! :)

- Четка и черна паста за зъби Curaprox - целта на тази паста е избелване на зъбите, без да уврежда емайла на зъбите ви. Използвам я от скоро и още нямам мнение, но за сега съм доволна. Четката е страхотна, използвам само тази марка четки за зъби, защото е мека и щадяща венците.

- Четка за мигли и вежди на BrushArt - всеки, който има проблем при разделянето на миглите след нанасяне на спирала има нужда от тази четка. Има много такива четки на други марки, но аз лично смятам, че тази е на най-ниска цена и с високо качество. За страната на четката, която е предназначена за вежди бих казала, че не е практична и не ми е влязла в употреба все още. Към четката имаше подарък гъба за грим, подобна на Beauty Blender , но не е толкова мека и удобна. Все пак би могла да се използва за нанасяне на течен хайлайтър или течен бронзант.


Коментари

Популярни публикации от този блог

"Модата избледнява, стилът е вечен!” - Yves Saint Laurent

10 Outfts for the Spring